Geçenlerde bir talk show programı seyrediyorum, Hakan Yılmaz
sunuyor. Kolay değil tabii adam oyuncu olarak çok başarılı ama talk show başka
bir kulvar ve orada da Okan ve Beyaz gibi başarılı isimleri görünce kıyaslama
imkanı oluyor. Dolayısıyla Yılmaz’ ın daha başka, daha performanslı olması ve
kendi tarzını oluşturması lazım gibi geliyor ama o da zamanla olabilecek bir
şey. Yine de başarılı denebilir. Özellikle de çıkardığı konukları hesaba
katarsak, arka plandaki ekibi de gayet iyi çalışıyor.

Her neyse Cumartesi gecesiydi sanırım, konuklar Nouma, Tuba
Ekinci, Ntv’ den ismini bilmediğim spor spikeri bir kızcağız, Nouma’ nın
tercümanı da dahil  üç tane kız vardı.
Bir de Memati karakterini canlandıran oyuncu. Diziyi hiç izlemediğim için
ismini bilmiyorum.

Program adeta bacak şov biçimindeydi. Üç hanım da süper
minileri giymiş, biri mini şorttu herhalde, bacak bacak üstüne atmışlar, ortada
nasıl bir muhabbet geçiyordu hatırlamıyorum. Çünkü Tuba Ekinci sanki iç
çamaşırıyla oturuyor gibi, Hülya Avşar tarzı ağzını kocaman açıp garip
kahkahalar atarak ben çok iyi silah kullanırım, takarım, çıkarırım gibi derin
mevzularda konuşuyor. Spor spikeri hanım, ağzını, burnunu  bükerek  onu dinliyor manzarası vardı. Ben de bu şahane
görüntülere ancak bu ne yahu diye 10 dak. dayanabildim doğrusu….

Bizim televizyon yapımcıları halk izlesin diye, bol
dekolteli, boş konuşan, kendini beğenmiş, insanlara tepeden bakacağım diye
burun kıvıran tipleri medyaya servis etmeye bayılıyor. Biraz da bu manzara
bence  yapımcıların ‘’kalitesi’’ ile
ilgili…

Hiç kimsede Atv hukumete yakın kanatta yer alıyor,
programlar açısından daha derli toplu bir yayın formatı güdüyor demesin. Geç
saat olmasını ve eğlence programı olmasını dikkate almazsak, gayet de açık bir
yayın politikası sürdürüyorlar. Bu konuda kimse haklarını yemesin. Benim ona
bir diyeceğim yok zaten olması gereken de bu olmalı.

Gecenin o saatinde isteyen öyle bir programı da izler,
tercih meselesi.

Ben medyada bu tip programlarda tercih edilen kadın modelini
eleştiriyorum.

Yabancı televizyonlardaki programları da izliyorum. Orada da
gayet dekolte giyinen, hem de en uç noktalara kadar giden kadınlar var. Ama
bizdekiler gibi kalitesiz durmuyor.  Son
derece şıklar. Orada dekolte giyerken insanlar estetik olmaya bakıyor, biz de ise
sadece et  gösterme durumu var maalesef.

Çok estetik dışı,
sürekli bu tür kadınlar programlarda tercih ediliyor. Anlamsız yere sürekli
kahkaha atan kadınlar, çok da güzel olmayıp, kendini çok seçilmiş ve
ayrıcalıklı zanneden , her programda gözüken kadın sunucular. Gerçekten çirkin
görüntüler bunlar.

Bence kadının güzel
olması fiziksel güzelliğinin yanında, kaliteli ve ağır duruşuyla orantılıdır.
Yoksa fiziksel güzelliğin ölçüsü belli. Bu günün şartlarında güzel ve kusursuz
olmak o kadar kolay ki. Bana dünyanın en çirkin kadını gelsin, bu günkü teknik
imkanlarla sil baştan muhteşem güzellikte birine dönüştürebilirim. Çok kolay
olduğunu söylüyorum. Asıl güzellik, ruhsal enerjinin güzelliğinde. Yani; genel
kültür, sesin ve gülüşün ayarlanması, asalet, zarafet. Kadını kadın yapan ve
güzelleştiren unsurlar bunlar…

Yoksa fazla güzel olmayıp kendini beğenen, giyinmekten bir
haber, sadece çıplak gözüken, şuh görüneceğim diye gülüşünü bile ayarlayamayan,
boş konuşan kadınlar güzel değil tam tersi çok itici duruyor. Halkın da bu tarz
kadınları beğendiğini ve ekranda görmek istediğini sanmıyorum. En azından ben
rahatsız oluyorum, sizi bilmem….

